Friday, May 14, 2004

Hari Sedih

Semalam aku pegi FitnessFirst kat menara Axis..
best tu gym situ..beso..memacam facilities (including yoga)
sebulan rm160..ada trainer/makan/minum/mandi/sauna sumer f.r.e.e
tapi aku byr deposit jer
aku pegi ngan rumet
dia pun byr deposit gak

Pagi tadi dia bagitau, cik abg dia tak kasi dia join
"Better sacrifice rm50 tu dr gado ngan dia.."
ok..takpe
tapi..isk..sedeynya..tak dpt pi gym tu..rasa ruginyaaaaa

Lepas tu kami pegi Jabatan Pendaftaran Negara nk buat mykad
aku plak nk tukar nama kat ic sebab nama ayah aku dah tuka lain
esok la citer apsal nama ayah aku tukar
pegi situ..dia suruh pi ke ibu pejabat.kat seblah pos opis tu
sampai situ naik tingkat 1 depa suruh pi ke pintu B tingkat 2 plak
lepas tu tunggu situ sat, akak tu kata kene pi Jabatan Agama..
APAAA?? heeii...lepas tu aku ckp ler dulu suruh isi surat akuan jer..
"dulu penah dtg sini ek"
"ha`ah" (padahal aku amik borang tu kat mlk)
"masa tu berurusan dgn sape?"
"tak ingat la"
"pompuan gak ek?"
"ha`ah"
"ok..boleh rasanya ni"
aku: senyum
"ni amik masa sebulan ek nk proses"
erk..lama giler..adoi la hai..penat tul ari ni

Hari ni kol 9.30 baru bf..tu pun kt kedai mamak lotus tu hee
manyak duit sangat kut? ehe
smpai opis kol 10..bila nk start buat keje ni?

oh ya, hari ni bDay blog ni yang pertama :D baru buat ari ni aa..
sebab ari ni aku senget (@_@)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home