Wednesday, June 30, 2004

Gastrik

selepas aku terpaksa mc 2 hari sbb gastrik, baru aku ngaku aku ada gastrik..haha..
siot aa..kene jaga makan ni aku tak berapa suka sangat
tp nk buat camne..aku tak tahan siot setiap kali kalau kena
tp aku jarang kena..tu psl slalu aku buat tatau jer..

lepas tu balik melaka hari tu kena lecture la ngan mak aku..
dia suruh makan madu setiap pagi (mana nk dpt ni??)
lepas tu dia kata tokley makan keras keras..
err..takley pedas pedas cam mkn cili padi tu (aiseh..sedap ni :D)
lagi satu penyebab gastrik yg aku baru tau ari tu ialah emotion
buatnya ari tu ko sakit hati/sedih/marah sangat, kemungkinan besar kau akan kene gastrik
itu yg aku alami smalam..heh..
smalam aku alami salah satu dr emosi kat atas tu :)
senang jer cara nk atasi yg ni
buat buat sibuk, jgn terlalu fikirkan sesuatu masalah tu, just ignore it for a while, bersabar
hehe..cara dia senang..nak buat tu agak susah
tp nak buat cemana..bersabar jer la
mungkin ada hikmah di sebalik semua ni

the way i see it, if you want the rainbow you gotta put up with the rain - Dolly Parton :D

0 Comments:

Post a Comment

<< Home