Saturday, May 22, 2004

Harry Potter

This coming June..
movie yang sangat ditunggu tunggu tahun ni :D
aku memang suka tgk citer magic adventure macam ni
ada skali dulu keluar cerita Dungeons & Dragons. adaptasi from comic/game kalo tak silap aku ler
3-4 kali gak la tgk
berbalik pada harry potter..first movie best! 2nd one lagi best!
jadi itu yg membuatkan aku tertunggu tunggu movie yg ke 3
teknologi canggih skang ni mmg menjadikan fantasi tu satu kenyataan
but not in real life la..only in movies :D
once a good friend of mine pinjamkan aku Harry Potter series ni
waktu tu aku jeles ngan bebudak lain sbb derang dok bincang perkara HR yg aku tak penah tau
tu psl aku nk pinjam buku² tu
ada 5 buku semuanya. aku paling suka Goblet of Fire
Sangat best sebab ada Harry n friends, a game with a quest dan how lord voldermort became real! i mean b4 this he just a maggot eh..maggot ke..mcm womb ke apa mende tah..sejenis ketulan daging gitu la..dlm buku ni diciterkan camne dia bley jadik org balik..hee..ultimate enemy rise from the dead! cewah..

bones from his father..
flesh from his servants..
blood from his foe...


pergh..masa baca buku GoF ni aku sanggup tak mkn..hehe giler addicted
then masa cedric mati pun rasa nk nangis sama ngan harry..yela aku rasa sometin` tak betul ngan aku la..senget..hehe

tadi aku tgk lagi trailer PoA yg akan kuar kat US 4th june ni..hee..paling suka part "Experto.. Patronum!!" ohohoho sangat suka \(^o^)/
ni masa harry nk lawan dementor..emm..lupa sket la details citer HP ni..takpe nnti aku sendiri akan beli buku² ni buat koleksi..heh
oo..sape sape berminat nk tgk trailernya di sini yer:
Prisoner of Azkaban Trailer

and the official website is here

0 Comments:

Post a Comment

<< Home