Saturday, July 10, 2004

pedasnya cili

Semalam aku nk masak sardin baru aku perasan cili boh tader..hee..puas ler cari dlm fridge..takde
so aku tumbuk la cili idop tu..lam baper bijik ek..cam byk jer hehe
susah siot nk tumbuk cili tu..cam nk buat sambal belacan la..dah tu ada merecik ke muka aku..pergh..pijar siot..
lepas dah masak sumer..aku pi solat maghrib..
masa tu mmg muka aku sakit kena cili tu..tp dah reda..tp tangan kanan aku sakit sangat, lepas tu jari kiri..pergh..pedih tak hingat aa..dah la kulit tangan (jari) aku nipis..rasa cam bengkak lak..merah lak tu.
Lepas solat, aku lepak depan tgk tv sesenyap..senyap psl tahan sakit la..ingat nk ngadu la kan..tp aku rasa better shut my mouth jer..biar jer la..mcm keadaan aku skang..aku tak peduli sangat..biar jer..apa nk jadi, jadi ler..heh..
back to my hands..it stings..pergh rasa cam nak nangis pun ada..hehe..
lepas tu aku ajak rumet aku yg baru balik, makan. aaahahahhaha..sardin tu pedas giler siot..hahha..tp sedap pulak...wakakakkaka..pedas dlm mulut sama pedas kt tangan..tahan jer la..hahaha
tp bila my other housemates makan depa kata ok jer..pedas dia biasa jer..hehe..ok..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home