Friday, October 15, 2004

1 Ramadhan 1425

Alhamdulillah Allah panjangkan usia aku untuk bertemu Ramadhan sekali lagi.
Walaupun tahun ni aku tak berpeluang menghirup udara tanah haram..tapi mesti ada hikmah di sebaliknya..
Semoga amalam Ramadhan aku tahun ni berlipat ganda dari tahun lepas (gambatte ViZ!!)
dan diterimaNya insyaAllah..
err..marilah kita sama sama mengimarahkan Ramadhan bulan yang mulia, yang penuh dengan keberkatan, pengampunan dan pelepasan dari neraka..moh kiter!

Ni ada doa moh kita baca sesama:
"Ya Allah! Jadikanlah Puasaku sebagai puasa orang2 yang benar2 berpuasa. Dan Ibadah malamku sebagai ibadah orang2 yang benar2 melakukan ibadah malam. Dan jagalah aku dari tidurnya orang-orang yang lalai. Hapuskanlah dosaku..wahai Tuhan sekalian Alam! Dan ampunilah aku, wahai Pengampun Para Pembuat Dosa..Amin"

0 Comments:

Post a Comment

<< Home