Friday, October 01, 2004

Jay Chou

Since yesterday, i`ve been hearing this guy's mp3..hehe
best plak..
i know that he's famous..tp biasanya aku ignore asian artist yg lelain..macam ayumi dan BoA tu..walaupun lagu derang ni best la jugak..
cik yus aa tak abeh abeh dok promote kat aku bab bab asian artis ni..
well..ada yg aku bebetul minat macam V6 (Japan), Utada Hikaru (Japan), Kou Shibasaki (Japan) and currently Mr Children and Orange Range (both from Japan).
aikk..asik jepang jer..heh..negara asia lain..cam thailand or hongkong ke..amende tu..ada sesikit jer..takde la nk mencari sangat..
hari tu cik yus suruh aku dengar lelagu LeeHom..tapi tak minat sangat la..cam Hirai Ken..lagu2 slow..maleh skit layan..
lepas tu aku dengar lagu Jay Chou ni..best gak..
apa lagi..aku burn la cd collection dia ni..
semua lagu best! especially lagu dari latest album dia - Orange Jasmine
sorry la amik dia punya review from cik yus punya blog..hehe..gomenei..aku malas nk cari..tapi dari smalam malam..aku tido pun dengar cd dia..hehe..
cik yus beli koleksi mp3 ni RM6..aku? err...f.r.e.e ahahahhaha



A piece of Jay Chou's infos:

Birthdate: January 18, 1979
Horoscope: Capricorn
Height: 173 cm
Weight: 135 lbs
Blood Type: O
Education: Tan Jiang High School (Music)
Marital Status: Single
Instruments: Piano, viola, guitar, cello, jazz drum
Favorite Music: R&B, Soul, Hip-Hop
more?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home