Tuesday, January 04, 2005

Jay Chou is coming to Malaysia!!

smalam aku tukar cenel 18 (astro) masa half time bola mesia lwn indon (1-4)
lepas tu nampak iklan Jay Chou punya concert!
i was like OMG! Jay Chou? Malaysia ke? pergh bestnyaaaaaaaa...
hehe..then i was thinkin' bout his cd jer la..memandangkan aku tau dia mesti tak kasi pegi punya la..haha..
jay..u lambat la..hahah
lepas tu aku habaq kat cik yus
adoi la dia pun merana sbb aku
dia kata kalo aku bujang lagi mesti buley pegi ngan aku..eh yeeeekeeee...
hehe..tiket dia mahal gilerz siot..aiseh..memang betul la cik yus..kalo aku tak kawin lagi duit tu buley guna utk tiket tu kan kan
ahahhahah tak betul gaknya budak ni
anyway the concert would be on this 29th January and the ticket is...i think..is already sold out..yesterday cam nampak prices mahal la..sampai 158 camtu..
tp yerla...mahal sbb jay chou BEST! (^____^)
emm tunggu kuar cd jer la..hehe



neway..selamat.hari.ulangtahun.yang.ke.sebulan! ahahahha!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home