Tuesday, January 11, 2005

ViZ@rumah baru

heheh..lamanya tak update..penyakit utama manusia - M.A.L.A.S :D
hari khamis 06.01 hari tu akhirnya tido gak kat umah sewa..
akhirnya duduk jugak kat umah tu..huhuhu
rumah tu ada 3 bilik..selesa gak la (considering only two living ppl in there haha)
sebelum tu dah alas tikar getah utk sumer bilik xcept dapur.
beli washing machine + fridge
lps tu dapur+goboknya
dan lain lain tu sumer hadiah dari para jemputan kenduri,
langsir di sponsor oleh mak mertua, kapet ngan kipas mak kasi

lepas tu hari selasa malam rabu ada buat tahlil+bacaan yassin dan ada la makan2 sikit (tu pun beli) bagi pakcik2 ada la dlm 4 org lepas tu campo aku ngan dia, mak mertua dan adik ipar 2 org

hari jumaat esoknya tu pulak aku cuti..aku dah jemput kedua-dua parents dan para adik beradik ke umah utk sessi makan2 bersama keluarga lak..
punya la penat masak nasi ayam hari tu..(aku sorang aa..dia keje)
tp mak mertua tak dpt dtg..
lebey kurang dlm maghrib baru mak+ayah+ct+man+myn+akak ipar sampai
pehtu kol 11 camtu baru depa balik..pergh penat..nasib baik dia paham dan tolong2 gak..memang best la dia nih heheh

la ni baru merasa urus rumah sendiri (^_^)
tapi penat jugak la..
bangun pagi kene prepare breakfast..
dah ler kena gerak awal ke opis..cam kol 7.15 tu paling lambat aa
pehtu sampai umah lak kol 6.30 lebey kurang..huhuhu..satu hari kat opis jer
sampai umah nk kena masak lak..
oo..amik masa nak adapt sumer ni..jadi bersabar la utk menjadi isteri solehah..cewah hahhahaha
tp aku dah ckp kat dia pasnih nk cari umah bkn kat area tu la..
penat la gi-balik keje..:(

//kalo aku ada digicam mesti aku dh tangkap gambar nasi ayam tu hehe

0 Comments:

Post a Comment

<< Home