Monday, March 28, 2005

PC Fair @ PWTC

ahad ari tu pi pc fair lps pi wedding bos dia kat ampang.
parking kat jelatek pastu naik lrt pi sana..hohoh
lamanya tak naik lrt
sampai sana tak ramai orang sangat pun..pesal heh..
slalu hari ahad mesti ramai org
dok usha desktop pc takde offer pun (ni ada member suruh belikan)
ko bayangkan ler kalo kitorang beli pc kat sana..camne nak angkut?
dengan naik starnya lps tu nk tuka putra plak..haha

dah la ngan baju kurungnya, aku tengok situ tader orang pun yg 'ayu' cam aku hehhe
takpe la..tak kisah
lps dah round2 dia beli optical mouse ngan hdd casing
kata nk beli printer tapi later plak
rasa cam kat loyatt harga sama jer kut
cam ramai jer yang angkut printer lexmark
aa lagi satu yg murah..monitor lcd buley dpt sampai 700 lebey aa
kira ok la kut harga tu, biasa 1000++ kan
owh lagi satu cd-r aa..ala..rasanya tu rege biasa kat loyatt kut..hehe
ada satu printer tu epson rm280 kut..cambest jer
epson bagus ke tak aku tatau
tp cam teruja gak tengok harga dvd burner tu
ngan dvd-rw tu cam murah..aku tatau ler..rm2 sekeping tu harga biasa kut..
tah le..tak tgk sangat
ada gak jual tripod..
simkad reader..13.90 jer..heh..
lepas tu thumbdrive..eish
kalo bukan sbb bulan ni nk beli divx player tu mmg dah membeli aa smalam
beli burner tu lps tu thumbdrive
:D

lps dah berenang dlm tu, balik area kol 4.30 kut.
sampai kat st masjid jamek, lepak kat mcD sat
dia kata sakit kaki..aku pun penat gak..
eh tatau mekdi ada air rebina ek..emm lama tak minum rebina
lps tu jalan kaki pi 'tempat keramat' aku dulu
oo..lamanya tak menjejak kaki kat situuuuuuuuuuu
tapi perasaan nak beli cd jepun tu cam below 5% gitu..
tah pesal tah..mungkin sbb tader citer yg best2 kut
hotman 2 ada tp sbb aku tak tengok lagi hotman..camne nak beli lak
lps tu citer kou shibasaki One Missed Call tu tak bersubtitle english/malay pun lagi..buhsan aku
oh ya ada satu citer Satoshi Tsumabuki (Orange Days, Lunch Queen) jadi lead actor ngan pompuan mana tah..nanti la tengok balik (tah bila)
tapi yg ni movie tak silap..
hmm kat kedai tu tokey tu asik pasang lagu jie lun jer..hehe..windu gak dah lama tak play cd dia..hehe

eh apa dah jadi..dari citer pc fair terus masuk mende lain ni..
:D lps dah beli majalah n cd winXP kitorang pun balik umah la

penat gila.

penat pegi sg besar pun tak abeh lagi, esoknya dah keje..aah..bila aku nak cuti panjang ni..(-_-)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home