Thursday, March 10, 2005

Eksiden

smalam wkm eksiden lagi..dah jadi pirates of kelana jaya sbb buta mata kiri sekali lagi
dulu mata tu jugak..
aku pun tatau aa biasa aa mende tu jadi sekelip mata kan..
tapi keta minah cina tu tader pape..aku tak kuar keta pun tengok keta aku..aku ckp kat dia keta tader pape..ngan menjeling marah [panas] dia pun cek cek keta dia..aku masa tu menggeletar ler jugak tangan kaki, mampus aku kalo ada pape..dah la tgh sengkek
pehtu pompuan tu [muka garang] dah puas hati pehtu dia pun blah..
aku pun truss drive smpai umah, masa tu dia dah ada kat umah, so call dia turun tengok keta [masa tu nk pi amik keta dia kat w/shop pun]
sedey aku tgk keadaan wkm skang..tak dpt jaga dia sangat cam dolu dolu..huhuhu
balik dari amik keta dia, dia tolong tengokkan keta aku
depan dia yg kat logo tu patah..huhuhu..lampu besar tu kompom kene ganti
aa..tunggu jer la bulan depan nak baiki..
dengar citer ada bonus..yeke? adoi la..
smalam baru jer kira2 duit naper cepat abeh..nih dah menunggu utk dihabiskan lagi ni..
tp sori yer wkm..sabar lagi 2 minggu yer eh 15 hari lagi..huhuhu
nanti dapat duit nanti org baiki sumer yer. lampu kat dlm keta tu pun..absober lagi yer..brek disk lagi yer..isk isk sedeynya
tp tak insaf gak..laju gak bawak >:)

MOVE FORWARD

0 Comments:

Post a Comment

<< Home