Wednesday, June 01, 2005

Cerita hujung minggu

Hari Sabtu pagi pi kajang, ingat nak kuarkan duit dlm maybank transfer ke BCB.
Penat je beratur panjang, last2 takley kuar duit..ampeh tul kad ATM aku ni..memilih!
Mak mertua lak pi bayo hutang mesen jahit tepi..
sambil2 tunggu dia, aku ngan dia jalan2 kat Metro, jumpa tempat print digital 35 sen! haha..baguss..takyah gi jejauh sampai ke loyatt sana.
Lepas dah selesai urusan, hantar mak ngan dol balik umah, lps tu cik farah pesan beli hard disk ngan cd drive. So kitorang balik umah dulu solat zuhur dan meredah jam kat KL pi loyatt..
Lepas dan belek2 kedai sumer, beli ler harddisk 160gb RM330, DVD Combo CD Writer RM130..ok le tu..aku beli cd Diablo 2 expension yg lebey expension dari yg versi expension yg dulu tu haha..n dia beli cd game keta apa tah tak ingat.

Lepas tu pi Times Square solat asar..pi makan kat McD, masa tu aku dah sakit kepala perut lak masuk angin..erk seksa gak le time tu..time tu duduk seblah GT's babe..ahaks..
ala kat TS masa tu ada pameran GT Internation Circuit ke pejadah tah..pehtu biasa la ada pompuan2 yg pakai baju kilat2 cam tak ckop kain tu..tima pameran tu mmg aku tengok abeh2..cam..camne la derang ley pakai baju camni..cam separa bolen pun ye gak..hish..
skali dia duduk seblah aku lak (meja lain lain le)..amik ko! hahah..tp dia cam cover skirt dia ngan sweater..kiranya dia bley usha abeh-abesan la sbb dia duduk depan aku..a.k.a across minah tu hehe..
tapi memang dia sungguh baik dan beriman la sbb dia cam tengok sekali je..then dia NGAP! makan makan sambil layan aku..haha..sayang dia! :P

Lepas tu pi beli DVD Star Wars 1-6 RM55, Harry Potter 1-3 RM20, ngan shutter..sumer RM80 haha..giler ah..lepas ni lenjan ler sumer cd ye..huhu
lps mahgrib kitorang pun chow aa..aku dah tak tahan sakit kepala sangat sangat..cam nak throw out pun ye gak..sampai nangis2 tahan sakit

Esoknya tu cam dah sihat sikit, tp cam sakit kepala tak ilang gak..kene gi wedding sedara dia kat Klang, then gi Kajang wedding kawan skool dia. Lepas tu kol 4 sampai umah terus lelap, lagipun kepala aku buat hal lagi huhu..sabar sabar..

esoknya senin tu aku dpt MC haha..good good..memang perit la bila angin dah naik ke kepala..doc kasik ubat gastrik..lepas dating ngan dia kat midveli, aku balik umah dan tido sampai kol 6.

Esok iaitu semalam 31 May, cuti sebab nak hantar parents+siti+man gi umrah..pepagi tu aku dah siapkan doa dlm kertas aa..time tu aku siap emo lagi..haha..kira cam dah nangis awal2 kat umah kang kat epot tak emo lagi huhuhu
then kol 10++ gi amik mak mertua n gi KLIA. Time tu ujan lebat giler..aah..langit pun nangis ngan aku ke? huhuhu
sampai sana kol 11 ikut jln KLIA la..ingat nk ikut Nilai, tak pasan dia belok simpang KLIA..then dapat tau flight delay sejam..kalo tak check in kol 12 ni dah jadi kol 1..hmm..lps borak2 ngan mak/ayah/man/ct bawak mak mertua gi jenjalan area epot..err agak susah nk panggil 'mak' ye bila dua dua mak ada kat situ hehe
Lepas tu makan kat KFC kol 12.30..aah bestnya makan ramai ramai hehe
lepas tu derang turun bawah utk check in kol 2.20..aah aku tak sempat nk kirim salam kat Rasulullah..isk mintak2 le derang tepon b4 gi mekah nanti..
aah..time derang dh turun bawah tu aku cam sedey gak le..berair gak mata..lepas tu nampak dia cam cari aku..lps nampak terus peluk pinggang saya hehehe
tau dah tu aku tengah sedih..takpe mesti ada hikmahnya aku tak dpt pegi tahun ni :(

Lepas solat zuhur kat umah mak mertua, kitorang gi SengHeng, Alamanda beli Philips DVD Player 642 apa tah nama model dia..ala yg bley play DivX tuuu..huhuhu..
harga dia RM499, utk member RM399, lps tu tambah RM59 utk tambah warranty ke 4 thn, lps tu aku amik blender panasonic, sbb kat umah punya dah rosak..RM109 ada slash RM5 utk member..cukup pembelian RM500 boley guna voucher RM50 yg aku dpt utk member tu..hehe..kira ok la tu..aku budget RM500 utk dedua barang tu..
aah pasnih ley layan LOST ngan Smallville kat TV, layan anime kat TV..oo walaupun b4 this mmg tgk kat TV (PC sambung ke TV) tp cam yg ni lagi best aah..takyah on PC baru on TV..huhu..bley tgk Star Wars ngan Harry Potter yey yey..aah best nyaa hahahha

0 Comments:

Post a Comment

<< Home