Monday, May 16, 2005

JURING: Cabaran Weblog

Sebenarnya aku tertarik nak join bukan sebab hadiah
dan memang bukan sebab matJan aa..(walaupun ada sikit)
tapi sajer nak try dan nak tau apa bentuk cabaran2 yg nk diberi pada peserta tu
boleh ke tak aku buat
lps dah join apa jadi seterusnya
blog aku plak apa jadi
apa tu skill blog
blog kene tulis ngan ayat2 sopan dan ayat2 penuh ke camne?
bagaimana yg dikatakan blog berkualiti?

ah sebenarnya masih baru dlm dunia blog..
dan selalunya aku menaip perkataan2 dalam ni ikutsukatihati aku je

lepas saringan awal minggu lps alhamdulillah terpilih dalam senarai 10 pemain program-realiti-bukan tv nih..boleh rujuk sini utk berita lanjut
lagi satu: entry MatJan berkenaan JURING
lagi satu: peringkat pemilihan pemain

cabaran pertama akan diberikan pada 20hb mei iaitu hari jumaat ni..
hopefully tok rimau iaitu kepala wasit JURING akan bagitau pada jumaat siang/pagi
sebab aku hanya online kat opis jer..
oh alahai..sabtu/ahad/isnin dah burn sbb balik kampung..
takpe takpe..yg penting jumaat pagi ye tok! :D

ok la..korang takmo sokong aku ke..hehe..
aku tak baper reti plak nk buat ayat2 riak cam derang sumer tu
tapi matjan kata ayat2 riak tu satu kemestian..huhuhu
camno yee...

ok la kita tengok apa jadi..sapekah orang pertama yang kene JURING? hehe

Image hosted by Photobucket.com

1 Comments:

At 2/11/2010 04:01:00 AM, Anonymous Anonymous said...

enlistment functionally contribute ortin offence idiom deniability case allotment coversthis divergence
lolikneri havaqatsu

 

Post a Comment

<< Home