Thursday, May 05, 2005

Keje best ke bos best?

smalam dpt surat perlantikan yang baru
aah..after the rebranding and VSS
so ada structure baru yg ditunggu-tunggu tuh
tp smalam aku tak jumpa lak akunya position tu kat mana

then pagi ni (time tak ramai org dpn board tu)
kebetulan sampai awal
kak mah pun tanya la aku post kt mana
lps tu dia pun tunjuk kat mana..
aah SOP? biar betul huhuhu
under bos pompuan aa..
adeh~ ni yg tak baper best ni
tp aku rasa job tu berkaitan Java gak..hmm

then ada org suggest suruh apply under sorang ni
mmg dia bos yg best aa
tp keje agak byk sbb berkaitan ngan invoicing
n 'bos best' tu ckp guna unix..
hmm..unix ok gak la..
haha..tatau aa

tanya kat dia..dia lak pening paler..
hahah..apo le..

pehtu aku tanya la sorang bos ni..n dia explain nanti ada job matching lagi
n akan ada rombakan lagi..bila? tatau lagi
duh! lama tu..
later after lunch aku dpt tau..it's on august maybe
yela..selepas 100 hari..hehe
i think a new environment is ok la heh heh
aa..kalo dibagi pilihan aku tatau aa nk pilih keje best ke bos best
hmm

aku cam tak kisah lak ngan perubahan ni sumer
apsal tah..
cam tak care aku keje apa ..eh camtu ke
oo ada konflik dalaman nih hehehe
aaa..just like him tak berapa nak kisah psl keje hehe

aa hari ni baru aku melibatkan diri amik tau sumer kut
hari ni sumer cam tak terasa nk buat keje..
sumer bincang psl structure baru tu
sumer konpius
aa aku pun konpius gak..
system skang ni sape lak nk handle
so nk kene handove ke hape
apa keje aku skang yer..huhu
tader org nk briefing pun..

walau cemana dan di kotak mana pun dicampak
tp bonus tak menjenguk pun
bau pun takde hahaha
apa nk jadi aa
takkan takde kut..huhuhu

aah harga minyak pun dh naik ari ni..
patut smalam pi isi..tp mlm tu tak kluar pun heh
ptg ni or pagi esok aa..
adeh~ duit..duit...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home