Monday, June 06, 2005

Sepandai-pandai babi....

Sepandai pandai babi berlari, akhirnya jatuh tergolek dlm longkang jua..
ahahahahha
citernya..ada la sekor babi hutan berkeliaran kat area umah mak mertua aku..
dulu masa memula kawin, aku dok situ ada nampak skali dia rodok2 kat tpt sampah tu
lepas tu cik farah plak citer yg menatang ni dah merodok pokok ubi kat blakang umah tu
so takde la depa ni berani nk amik ubi tu lagi, apatah lagi nk makan pucuk ubi..huhuhu
siap cik tu tanya tanya aku aah camne nk mengatasi masalah yang kritikal ni..haha

skali tu ari sabtu ari tu aku dpt sms cik tu..
kak! ada berita baik! babi yg slalu merayau tu dah mati eksiden kene langgar keta
hahaha lawak je sms tu..jadi utk mendapatkan berita lanjut kitorang pi le umah sana

mak kata agaknya babi tu asik terbayang pokok ubi utk disodok dah tak hingat keselamatan melintas jalan
lepas tu cam satu kampung diri tepi jalan tu tengok babi tu terkapai kapai sebelum dia menghembus nafas terakhir..hahaha
mak cam sampai terkejut lps tu cam hilang selera makan..aa tp time kitorang sampai tu makan le gak haha
dia lak bley tanya, cina yg amik babi tu tak bayar ke..ley buat bayar bil tepon ahahhahahhahaha
pastu mak boleh plak reply, dari bayar duit tepon baik beli baja utk pokok bunga dia biar pokok bunga dia gemuk cam babi tu ahahhahahaha lagi lawak
apa apa jer la

tp insiden tu memang meredakan sakit kepala aku..timaseh yer encek babi hutan
ahahahhahahahhahah

0 Comments:

Post a Comment

<< Home