Monday, October 25, 2004

Blog menarik

Selain dari blog MatJan yang memang best, lemak berkrim disukai ramai..aku telah jumpa satu blog yg agak menarik gak..
masa tu tengah cari nama imam-imam yang femes kat masjidil haram, lps tu came across blog nih: abuhandzalah. Dia citer pasal pengalaman dia semasa menunaikan haji awal tahun ni.
Seronoknya..aiseh..memang la aku asik terbayang-bayang jer keadaan kat sana..rindu..rindu sangat.....
emm..lps tu ada la dia citer pasal majlis perkahwinan dia pada bulan mei lepas..dia citer pasal cinta selepas kawin :)
hmm..cambest jer kan..? hahaha..aku tengah berusaha lah ni..cewah!
gambar dia..sempoi jer..hehe
pehtu aku pi plak blog isteri dia..emm..mmg budak dua org ni golongan org2 yang baik2 la..hehe..cara depa berinteraksi dengan entry2 depa..best jer baca..cam rasa aman damai..macam aku rasa masa kursus kat UIA..setiap cerita mesti ada memuji Allah..seronok jer kalau macam tu ek..tp cam aku kurang mampu jer..
then visit lak blog akak ipar dia..n ada jumpa ini lagu la..seswai dengan suasana Ramadhan skang:



penemuan blog yang tak sia-sia..:D

0 Comments:

Post a Comment

<< Home