Monday, February 14, 2005

Driver pompuan

oohohoho topic cam menarik jer..huhuhu..
byk orang kata driver pompuan bermasalah
lepas tu ada orang kata ada yang ok ada yang tak ok
ada pulak kata..sama jer laki ke pompuan ke kalo dah memang bermasalah tak kira jantina!
hehe..
aku sokong semuanya :D

tadi pagi kat highway utara-selatan ada sorang keta perdana putih..aku secara tak sengaja terimpit dia sikit masa kat tol..huhuh..lps tu sebelum exit bangi dia dah dpt kejar aku..uhuhuh..rasa cam driver lelaki

lepas tu kat highway puchong lak ada sorang keta iswara aeroback kaler gold kut..prasan sangat dia sangat laju jadi tak bagi can kat keta blakang dia utk lebey laju dari dia..dok lepak sedaapp jer kat lane kanan skali..huhuh...driver dia pompuan..umm..kalo aku jadi dia..aku akan masuk lane tengah aa..sbb keta blakang mesti lagi laju sbb keta blakang dok impit aku..hehe

lagi satu adala sorang keta kancil putih ni, dah la tak prasan kecik..tak menggunakan fungsi cermin tepi keta dia utk masuk lane kanan..uhuhuhu..main masuk sedapp jer..
lps tu aku buat la mende yg sama kat dia..oo driver pompuan..tudung kaler pink..lepas tu dia geram kut..so dia pun masuk lane tengah dan potong aku dari situ..hehe
sukati ko ler labuu..(ala tapi kekadang mende ni driver laki pun penah buat..)
[aku bermasalah gak kut?]

tapi aku rasa paling2 bermasalah ialah org yg bawak keta kecik prasan beso..dan yg bawak keta/kenderaan beso prasan kecik main cilok sana sini potong queue la..tak kira la jenama apa..laki ke pompuan ke..sama jer..
kesimpulannya kesedaran diri tu penting dan utamakanlah kesederhanaan ceeewaaahhh!
~(*~) ~(**)~ (~*)~ [menari ala sinchan :D]

oh ya kekadang [cam aku] jadi cam bermasalah tu sebab nak tunjuk yg aku pun buley buat cam ko gak..terer gak buat mende2 yg bermasalah tu..ahahaha..keje bodoh kut..
eh seriyes aa rasa terer jer bwk laju2 tu..hahahhaa
tapi yg terer bawak laju terer ke tukar tayar pancit? terer ke nak jaga keta? terer ke bab2 parts dlm keta, kenapa rpm tak jalan..kenapa bunyi camni camtu..
[aa soalan kepada si terer jenama pompuan]
ada gak yg bebetul terer, sumer mende keta dia tau..wa..bagi aku ni pompuan versi ganas gak..tp best la..kagum gak
kalo yg hanya tau tekan minyak tak tentu hala tu mesti tu bukan keta dia..tu pasal dia taram jer..hehe
aku? aa..aku tau bila time nk hantar keta pi servis dan bila kita kene isi minyak..ahahhahaha..
takde la..ada la tau sesikit..ayah ajar..la nih dia walaupun kedekut ilmu kekadang..adala jugak explain camni camtu..tp kene rajin tanya aa
smalam baru tau kalo timing belt tu masuk air dia akan berbunyi (time ujan slalu jadi) err timing belt tu aku cam penah dengar la..tp apa kejadahnya mende tu aa?
pasal tayar lak..seingat aku..kene tukar lam 2 tahun kut..pehtu cam kene hantar bengkel utk balancing ngan alignment so bila bawak lelaju nanti takde la goyang dan gegar :D aa tukar tayar tak penah lagi la..tau secara teori saja.huhuhu
err minyak itam tu..kalo dia kaler bersih dan cair jer tu ada masalah la tu kan..
hehe..apa lagi tah la..
rerasa masih lagi memerlukan bantuan lelaki kalo apa2 hal hehehe

0 Comments:

Post a Comment

<< Home