Monday, April 18, 2005

tension lak

heee..lama kan tak update
hari ni sakit jiwa gak..eh takde kut..maybe tension jer kut
aa..dah la pepagi dah nangih isk isk
memang petanda yg aku akan sedikit kecewa ari ni

erm call cool point ari ni..aa penuh aa 11-15 aribulan..adoi la..
camne ni..
adakah aku patut pospon ke bulan 6 plak? aa call sri intan pun dah full
aa tensennnn huwaaaaaaaaaa
tadi ada org tanya ada sape sape nk gi lunch tak
b4 that aku da terpk nk p tapau char kuey teow giant tu
tp bila sampai waktu lunch rasa cam tak lapar lak
disebabkan aku dikecewakan pada waktu lunch (call org tu kol 1++) jadi tetiba lak lapar
dah la opis sejuk gegiler ari ni..adeh~
call dia baru nk masuk 'dewan peperiksaan' huhuhu...ada test ari ni..so gambare yo..

hmm..sedap giler kuey tiow tu..dh lama aku tak makan..
time org takde ni..org tu masak sedap plak..huhuhuh
aku letak cili bebanyak kut..haha..lps tu panas lak tu
pergh.."ki enak ki" ahahahahahha
sampai nangis2 aku makan sbbkan pedas..
oo ada udang 3 bijik tu...tp tak makan aa..so buang jer aa
hahah..puas hati dpt makan apa yg aku nk makan yosh!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home