Thursday, April 28, 2005

The Sin City & The Pacifier

ok ni review citer yg aku beli kat loyatt ari tu

The Pacifier (tgk time kol 12tgh mlm)
citer pasal sorang secret agent tetiba kene jadi babysitter..jalan citer dah boley agak aah..biasa jer citernya tp best dan lawak! kira mata aku bley tahan aa sampai kol 2pg :D
rating: 7/10

The Sin City
mujur tak tgk tgh malam buta, sbb dalam proses nk abehkan citer ni aku hampir tertido.
dia plak half of the story dah lelap dah..hehe
citer pasal sorang ni (bruce willis) nk selamatkan sorang budak kecik sampai dia masuk penjara..lps tu citer tu dia tunjuk watak lain plak..aa sorang psychokiller yg kuat-gila-baban-susah-nk-mati-muka-cam-hellboy yg cari pembunuh pompuan yg ditidurinya..lps tu beralih plak pada watak lain pasal pompuan2 pelacur mempertahankan diri memasing dari disalahgunakan (?)
amende tah aku pun tak paham sangat flownya..tp overall pasal kehidupan kat sin city kut..corruption, killing, back stabbing la memacam aa..
scene by scene is like ko baca komik tu la..gamba dia sumer itam putih except yg berkaler merah sajer ada kaler (merah) and i think i saw alexis bledel punya kaler mata (biru)
citer ni ganas, 18sx, ganas, giler aah
camne aku bley nk tengok citer ni aa..rosak otak aku jap
aah..sbb pelakon dia aa: jessica alba, alexis bledel, hobbit frodo pun ada..aiko dr 2 fast 2 furious pun ada gak
utk scene yg cantik mmg aa buley kasik 10/10
tp utk overall aa..6/10 kut hee

0 Comments:

Post a Comment

<< Home