Monday, June 13, 2005

JURING lagi?

yer..tu jer la citer update aku selagi aku tak kene JURING yer..
tugasan ke 3: BERITA HANGAT
kene cari berita dr paper online dan komen cam 'dari meja editor' camtu la lebey kurang..pehtu cam biasa kene tepek gamba la
aku masa memula tu cam..ala kene buat komen lagi huhuhu
dan aku tatau (dan malas sebenarnya) nak cari berita apa yang sensasi ni
sbb aku jarang baca sokabau huhuhu
lepas tu aku search jer kat BDN kat bilik bincang semasa..
amik jer citer MyKad tu aa senang
maleh nk tunggu last minit baru anto sbb (believe it or not) tiap kali aku bukak blog aku ataupun forum GeJu aku akan rasa sakit kepala
dia kata tu tanda2 aku tertekan..tekanan ngan JURING ni huhuhu
dia kata kalu tak tahan kuit jer la
em..aku..aku pilih utk diJURING dari kuit mentah camtu je..
setakat mana yg aku mampu buat dalam keadaan aku skang ni
aku buat jer la

aa..cuti sabtu ahad pun takde erti rehat pun huhuhu..
flat dedua hari tu..
plan asal nk pi loyatt (even aku kene stand by ari tu) tergendala la gak
memula kata nk pi kol 11pg
lps tu aku dah rasa weng weng lain macam..lps sapu ubat..tido sampai kol 2
bangkit tido camtu gak..so aku ckp kat dia antar aku umah mak, so dia ley pegi sendiri ngan dol ke tak kisah la..
(malam tu ley la layan konsert AF kan kan) :D
aa sampai umah sana pun aku tido gak..sampai asar..lps tu makan borak2 sikit ngan cik farah ngan mak..kira cam ok sikit kut..
malam tu tido situ sebab mak nak buat cekodok suruh kitorang abehkan haha
ok la tu..aku ingat cam dah sihat sikit ahad tu
tp flat gak aah..balik umah kol 8++ lps bf tu..aku tido sampai kol 12
sakit kepala/sakit perut sumer ada..
sabar sabar
kifarah ni..sabar..dugaan ni
Allah takkan bebani aku ngan apa yang aku tak sanggup/tak tahan

tu pasal aku tak MC ari ni..keje jugak..haha
rasa cam nak baring2 je...bila tido aku tak sakit kepala :D

aah smalam tak tgk F1 la sbb mende alah tu kol 1 pagi kan..pakcik trump tu pun aku tak sempat tgk..terturu dpn tv hehe
tapi dok baca commentary kat official website siyan lak kat alonso huhu..takpe ye cuba lagi next race..ramai gak yg kuit patut tetiba massa no.4 ye..hehehe

0 Comments:

Post a Comment

<< Home