Thursday, June 16, 2005

kene JURING

ok la ari tu aku cam dah terasa aura kene JURING
jangkaan aku tepat skali
memang cam nampak aku buat sambil lewa
bak kata pak bear aku berjaya membuatkan diri aku sendiri kene JURING
takpe la..cam tak tahan dah la..aku tau lambat laun akan kene JURING gak berdasarkan kedudukan ranking aku cam no.6/no.7 camtu tak berubah
aku ngaku aku memang takde bakat dlm tulis komen
dari tugasan 1-3 sumernya komen haha
aku mmg tak reti komen..tak reti sangat nk buat ayat
lagipun aku rasa cam ada kekangan
otak aku terkekang (eh tul ke ayat ni?) haha
tahle..kalo cam blog aku ni..ikut suka aku nk tulis pe
panjang pendek
letak gamba sekeping pun dah ok aa
pehtu ada masa nk siap
tu yg menambah kekangan tu
huahauhauhauhua

oo pandai la ko cipta alasan ye
sebenarnya MALAS tu..MALAS!

wakakkaka..yeke..
ok la aku MALAS nk buat dah!
aku tak rasa seronok nk buat kut..
jadi semangat aku dah lari kut..
lagi2 ngan keadaan skang ni

oo salahkan keadaan plak

yer yer..salah diri aku sendiri
eh bukan salah aku
tapi pilihan aku
aku dh tak larat nak pk secara kritis lagi
sakit kepala dan perut aku pun cam tak terlayan
isk..lps 3 bulan harap2 ok le ye huhuhuhu

aku gembira kena JURING huahuahauhauaua

0 Comments:

Post a Comment

<< Home