Thursday, May 27, 2004

Lagi cerita blog

actually aku penah ckp kat kawan aku, aku takmau dan tak reti nak buat blog
plus malas nk update lagi
tapi tengok..aku dh ada blog..ada gak update tu..hee..
semuanya bermula sbb aku agak obses ngan matJan..sampai ada org jeles
haha..sesikit matJan..sesikit matJan..camno tu
tapi skang dah ok..dah stabil balik..kekekeke..

aku ada gak member yg ada blog..faz a.k.a faith ngan remi
actually ada member lain gak yg ada blog cuma aku tak pegi/melawat blog derang dan derang pun tatau viz ni ada blog..heh
dan dua lagi blog yg aku slalu pegi ialah pakdi ngan sape lagi kalo bukan matJan! hehe
aku register kat blogspot pun sbb matJan punya kat sini gak..
woo..nampaknya ke'obses'an aku lom abeh lagi la.. :D

aku nk tukar skin blog ni plus a few changes regarding side bar dia ni..tp nanti la..bila ek? :D
lagi satu nk create homepage aa..wakakaka..ley caya ke ni?? :-/
dah ada space tp nanti la..(AMARAN: bertangguh itu amalan syaitan!)
aa..aku dh upload lagu hoobastank tu..check it out! heheh

0 Comments:

Post a Comment

<< Home