Thursday, October 28, 2004

Berbuka

Bila tiba bulan puasa mesti terpikir nanti nk berbuka apa..hehe
thn ni aku blajar satu perkataan baru - Iftar means..breaking fast a.k.a buka posa
bebudak umah aku awal2 dah siap print menu berbuka..macam2 lauk la ada.. haha
ada la jugak derang memasak ikut resepi yg di print tu
Jenis2 berbuka tahun ni:
1. Berbuka sorang2 - tak best, makan ikut dan jer
2. Berbuka dengan housemate - best biasa2 saja
3. Berbuka dengan kawan2 (kat luar) - best kut..tapi tak berapa gemar
4. Berbuka dengan boipren/gelpren/tunang - tah le..tah penah try lagi :D
5. Berbuka dengan suami/isteri - err..ni lagi tak penah try hehe
6. Berbuka dengan keluarga di kampung - sangat-sangat-sangat best sbb jarang jumpa dan kumpul semua orang..:D

kelmarin aku kena berbuka kat luar sbb teman adik aku. Nak cari tpt makan pun tatau kat KL tu..ampeh jer..haha..apa la aku..last2 makan kat rasa ayamas, KL sentral. asalkan adik aku gembira udah.

hari ni pun kemungkinan berbuka kat luar kut..pizza? emm..tah tah :D
minggu depan ada orang ajak buka kat luar la..hehe..yer yer jer..wan..wan

0 Comments:

Post a Comment

<< Home