Thursday, June 16, 2005

mak balik yey!

ahahaha..smalam cuti sbb parents ngan adik bradik aku balik dari umrah huhuhu
beriya menunggu hari smalam
hari smalam smalam tu aku dah terbau cam perfume 1000 bunga kat opis ni
aah aku tau aa org dari sana dah nak balik yehh

kalo ikut jadual flight sampai kol 9.50 pagi..
kitorang sampai KLIA kol 11..skali sampai sana tengok flight delay sampai kol 1tgh!
adeh la hai..lps tu aku duduk situ makan nasik goreng yg aku goreng pagi tadi
lapo n supaya aku tak kene gastrik
lps tu baca paper
aa perut aku cam masuk angin adeh la hai
gi jenjalan jumpa supermarket kat situ beli la susu soya
sampai kol 1 tu mmg aku menahan sakit kepala ngan sakit perut dan rasa nk muntah sesangat tp tak huhuhuhu

rupanya ada orang meninggal dlm flight. so kapaterbang tu terpaksa buat emergency landing kat mumbai, india utk kuarkan jenazah
tp penumpang lain tak dibenarkan kuar..so camne nk buat call kan..huhuhu
takpe la..yang penting dah slamat sampai..

tapi derang kuar kol 3..tunggu air zam zam lama sangat
kol 3.30 gi solat zuhur kat masjid KLIA then gi nilai 3 makan
lepas tu lepak umah aku sampai maghrib baru balik..

aku dpt jubah jeans aah..best! huhuhuhu

0 Comments:

Post a Comment

<< Home