Saturday, May 29, 2004

Pesta buku dan Harry Potter

smalam aku telah membuat satu kerja jahat!
hehe..aku gi pesta buku waktu keje
aku pegi time org lain pegi solat jumaat
aku pegi lepas makan kuew teow goreng yg sedap tu
aku pegi selepas makan bersama-sama LIA dan kak ju
aku pegi lrt naik cab turun kat taman jaya
lepas tu naik keta member rumetku cik Ai :D

kami sampai kol 2.45 kat sana
dia suruh aku pi survey buku harry potter kat bawah tu
erh..abeh dah!
dan org tu suruh aku pi kedai 4158 kut ada lagi buku HP kat atas
apa lagi cecepat la pi tingkat 4
yes..dapat keempat empat buku tu dengan diskaun 20%!
tapi bila kami jalan depan sikit..guess what
aku jumpa HP books ngan diskaun 30%!!
aaarrghhhh..memang tensiiiiii..!!
tapi terpaksa bersabar jer la.. lepas tu kat kedai yg bagi diskaun 30% tu kami beli buku 5 ngan diskaun 50% hee..ok la
puas hati..

lepas tu ai antar aku ke hotel grand continental
mak aku ada kursus kat situ dari hari rabu ari tu
apa lagi lepak kat bilik tu la!
ayah aku gelak jer tengok aku borong HP
mak aku plak "astaghfirullah.." hahahahha
adik kecik aku plak "apsal akak tak ajak siti pegiiiii..!"
dia cakap "takpe la..dah fav ko.." (^_^)

apa apa la..yg penting aku dah berjaya memiliki kesemua Harry Potter's series and i am very very happy bout this. it's like somethin that is very precious to me..my precioussss.. ehe
moreover my most important person ok jer..tak marah la..
but i really dont know how he felt actually..
erk..am i not trusting him?
*sorry broken english here..gome!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home