Friday, May 28, 2004

Sakit

smalam kan aku citer pasal aku sakit belakang. memang sangat sakit sampai aku rasa nak amik mc hari ni. aku tido awal. tak tahan aa..smalam ingat nk layan dorama Lunch Queen tapi disebabkan aku dah tak tahan terus solat isyak dan tido..waktu tu baru kol 10 lebih.before that dah sapu minyak hijau kat blakang..kalo mak aku ada kan best (^_^) dan dgn izin Allah sepanjang aku tido tu tak mengiring..terbaring gitu (my back was on the matress). Syukur alhamdulillah bila aku terjaga kol 5 tu badan dah tak sakit lagi..skang ni ok lagi la..walaupun kekadang ada rasa bisa..hee kena berhati hati

smalam gak aku ada sakit lain. selain selsema, aku juga sakit rindu.
hmm..dah la dpt cakap kejap jer..adoi la..i hate myself when i`m like this. macam apa jer la. Which one is better: dependent or independent? :-/

0 Comments:

Post a Comment

<< Home