Thursday, July 15, 2004

Demam

Pernahkah anda demam?
apsal demam? virus ek?
pernah demam rindu tak?
hahah...aku tak percaya sebenarnya..
slalu dlm buku buku cerita jer mende ni sumer
tak hape hape kan?
slalu demam sebab kena hujan, sama ada sengaja atau tak
ataupun kena panas terik, balik mesti demam
sejuk sangat pun bley menyebabkan demam

so that was my condition these past couple of days.
aku bawak balik sweater utk dicuci so 2 hari aku takde sweater kt opis
dah tu asal tengah hari jer mesti hujan lebat
jadi kesimpulannya 2 hari ni aku demam sebab terlampau sejuk kat opis
tapikan pelik siot ari ni
aku tak pakai sweater, hujan mmg hujan, sejuk mmg sejuk
lepas tu aku kena hujan tadi..mmg basah abeh- kasut, stokin, kain baju, tudung..abeh
tp pelik sbb aku tak rasa aku demam..temperature ok

aa..malam tadi dia call...
err..agaknya aku demam sebab lain kut? :-/

0 Comments:

Post a Comment

<< Home