Monday, August 09, 2004

Melayu meniaga

hmm..apsal kalo yg meniaga tu MELAYU mesti ada slack ek?
kalo tak banyak sikit la...
aa..bengang tul la aku..
mak ayah aku yg dah byk kali kena pun tak serik2 apahal
dulu derang upah org MELAYU cat umah
lepas tu ada kes curi
lepas tu mak aku kata elok upah org CINA
then tahun ni dia upah org MELAYU gak nk cat bilik
lepas tu bising2 la..psl org tu buat keje tak kemas..sememeh..bersepah
lepas tu nanti later dia akan cakap sape lagi nk tolong kalo bukan kita ni MELAYU

hari ni aku bengang ngan syarikat MELAYU gak
apsal la tak reti nk ikut masa
padahal dia sendiri cakap
"paling cepat saya siap seminggu..paling lewat 2 minggu"
lepas tu bila aku tanya hari ni..artwork pun belum buat!
duit nak cepat!
cakap pandai!
eiiiiii......geramm aku!
mujur la SMS jer..kalo tak...aiseh..puasa ari ni siot....cesss...
kenapa mereka2 ni camni ek..
isk..sakit kepala aku :(

0 Comments:

Post a Comment

<< Home