Wednesday, July 21, 2004

Bunga dan lagu

Selain meja aku ada bunga fresh hari ni,
hati aku berbunga jugak..hahhaha
ntah...it`s great.. i feel great
alhamdulillah semuanya cam ok jer skang ni

skang ni aku dok layan lagu yg Kaer (AF2) nyanyi masa konsert 6 minggu lepas
Tajuk dia Epilog Cinta. Tajuk asal Epilog Cinta Dari Bromley..best aa
dia pakai lagu jenis 'music box'..nampak classic
Penyanyi sebenar lagu ni ialah Sohaimi Mior Hassan - suara dia ni pun best..'suara jantan' hahaha
aku search lirik lagu yg lain yg mamat ni nyanyikan..
semuanya puitis..semuanya jenjiwang..hehehe

cuba tengok lirik lagu Misteri Cinta ni:
Andainya aku mampu gambarkan pada mu
Andainya aku mampu bercerita
Akan kulukis sebuah lukisan
Dan aku tulis novel cinta kau dan aku


hahahaha..jiwang kan..seswai ngan suara dia tu..:D

eh aku jiwang ke ari ni? wakakkakaka..bengong

0 Comments:

Post a Comment

<< Home