Thursday, August 12, 2004

Perfume

Smalam aku beli perfume utk keta..
beli jenama glade..
dulu beli jasmine..smalam sajer test bau apa tah nama dia
floral? tah tak ingat la..tp kaler biru..
lepas tu masuk keta terus pasang..masa tu ok jer bau dia..maybe sbb baru..
so tak menyerlah sangat
by the time balik dr opis..bau dah penuh satu keta
aiseh..bau dia kan..sebijik cam bau kereta dia
NOT a very good choice ViZ! aiseh!
aku rasa cam nk pengsan lak..hahaha
mujur hauza ada kat seblah..so bley control bwk keta lagi...hahhaha
membuatkan perasaan rindu tu melimpah ruah lak..hahha...
aa..benci tul camni
aku rasa cam dia ada kat seblah..hehe..
slalunya waktu ada dlm kereta dia adalah waktu yg paling selesa kalo aku jumpa dia
(buat masa ni la..)
rasa waktu tu aku berada paling dekat ngan dia..kekekeke
well..ok la..ada kebaikannya aku beli perfume bau tu kan..tapi.. heh..
takpe la..dah beli..

sebut psl perfume ni aku teringat lak ada sorang akak kat opis aku ni
smalam aku terdengar abg ni tegur akak tu..
"harum betul bau perfume akak yer..! tergoda saya"
"satu lif bau..!"

and akak ni just gelak jer..
aiseh..patutnya dia takley pakai perfume sampai berbau macam tu skali
emm..tu pasal mak aku tak kasi pakai perfume kut..menarik perhatian lelaki ajnabi
aku rasa kalo setakat nak wangikan diri sendiri..asalkan yakin yg bau tu tak terlampau kuat kira ok la..
yela..takkan nk biar badan berbau busuk kut..:D

kalo suami aku bagi perfume..mesti dia suruh pakai dlm rumah jer..ehe..tul ke?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home