Thursday, September 23, 2004

Bulan Makan

hoahh..kalo buat statistik baper kali la perkataan 'makan' ni kuar kat blog aku ek haha..
well..aku nk isytiharkan bulan september ni bulan makan
sebab dlm bulan ni la aku rasa aku makan paling byk
hahahha
apa punya entry ler..:D
bulan ni utk birthday aku saja dah 3 biji kek..tu belum masuk kek bDay puziah, eye dll
lepas tu ada kenduri kawin
lepas tu lunch/dinner yg dibelanja dan membelanja
aa..aiskrim
makanan berminyak yg lain
haha
bila dipikir2 aku ni mmg kurang makan..dan asik makan2 sebab tensen
yerla..aku akui yg bulan ni kebanyakan masa aku tensen..heh
apa nak jadi la hai
tapi aku makan dengan gembira..menikmati kelazatan makanan! (^_^)

bulan ni pun apsal kejap sangat dah nk abeh ek..

oh esok hari gaji..hmm..nk makan apa esok....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home