Tuesday, September 14, 2004

Soujiro Seta

hari tu budak tu call wish birthday kat aku..
pagi tadi dia call lagi..sajer tanya kabar
err..what's going on here??

aku semakin jauh dari dia
aku rasa macam dah diabaikan pulak

pemikiran aku sangat terganggu hari ni

aku rasa aku takley nk menghadapi masa depan aku selepas ni

hati aku kosong

aku ni senang kena buli ke?
ataupun aku yang menyusahkan diorang?

kenapa yer...kenapa hati aku macam ni
kenapa takde orang di sisi aku? teman aku tatkala aku rasa macam skarang ni?

perasaan aku? aa..sedih
boleh ke aku jadi seorang yang takde perasaan mcm soujiro tu?
kalau boleh bagus jugak..so i can face what i`ve been prepared
i wish i could


slalunya i put aside all these feeling..
then again..it means simpan sampai pecah? :)

i dont know..i wish i could just rest in peace

//click for more soujiro seta

0 Comments:

Post a Comment

<< Home