Wednesday, September 08, 2004

Tanjoubi Omedeto ViZ-chan!

ohohoho..sesi buat ucapan penghargaan sempena hari rabu yg berbahagia nih hahahah
ehem
alhamdulillah Allah panjangkan umurku sehingga hari ini
walaupun masih tidak sempurna tugas sebagai khalifah tetapi tanggungjawab sebagai hambaNya ada sedikit kemajuan
walaupun dulu terasa hidup zaman jahiliyyah tp alhamdulillah sekarang masih lagi hidup dalam imanNya
walaupun dulu mengalami kekecewaan hidup tapi alhamdulillah syukur padaNya aku mendapat kebahagiaan akhirnya
walaupun kurang sana sini tapi alhamdulillah aku masih dapat merasai kasih sayangNya
kasih sayang yang tiada tandingnya..tiada kurang walau sedikit pun
ya Allah, aku bersyukur kepadaMu kerana mengurniakan aku imanMu yang Maha Manis ini dan semoga aku sentiasa kekal dalamnya
ya Allah, aku bersyukur padaMu kerana sehingga usia ini aku masih lagi dikelilingi orang2 yang aku sayang dan yang sayang padaMu
ya Allah semoga bertambahnya usia ini, makin bertambah ibadahku kepadaMu, makin aku mensyukuri nikmatMu, makin aku tawadhu` tunduk dan patuh hanya padaMu

"Tuhan... dosaku menggunung tinggi,
Tapi rahmatMu...melangit luas...
Harga selautan syukurku..
Hanyalah setitis...NikmatMu dibumi...

Tuhan... walau taubat seringku mungkir...
Namun pengampunanMu...Tak pernah bertepi...
Bila selangkah ku rapat padamu...
Seribu langkah, Kau rapat padaku..."

terima kasih kepada orang yg wish aku..since 0000hrs tadi: (^_^)
my parents, Raudah, Puziah, housemates, dia, faz, zam, eye, ai, cik yus, bebudak BDN, sCar, cano, telekom, celcom, jumie, sarni, far, anat

(list mungkin bertambah dr masa ke masa)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home