Friday, September 03, 2004

Anwar Ibrahim bebas!

Akhirnya Datuk Seri Anwar Ibrahim telah dibebaskan setelah rayuannya terhadap tuduhan meliwat diluluskan..
eh betul ke ayat aku ni..tapi tu la berita hangat sekarang ni..
aku tau smalam..tak ingat lak kol wape..tp smalam kan takde network
jadi cam terputus ngan dunia luar..haha..
mlm tu baru tgk berita dan tau cerita sebenar..
memula memang tak percaya..
keputusan 2:1
at least dia berpeluang ke germany utk rawatan (ke pembedahan?) sakit tulang belakangnya..alhamdulillah
pagi tadi dah lulus dah passport dia..

hari ni aku lepas geram..cari semua berita pasal anwar
tapi pertama skali mesti la aku nk tengok apa entry/komen terbaru kat blog fav aku..
sape lagi kalo bukan MatJan
(hmm..ari ni dah baper kali aku sebut nama matJan..)
memang entry yang sangat best

tu pasal la aku suka baca blog dia ni..pandangan dari seorang yang dah lulus dalam pengajian undang-undang..yang bebas dari pemikiran politik
err..nanti la aku buat entry khas untuk memuji tuan punya blog tu aa..eh? :D

lepas tu pegi tgk komen sorang lagi bakal peguam yang aku kagumi (even belum jadi peguam) iaitu pakdi..tapi takde komen apa sangat pulak..takpe..aku bley baca pasal muktamar PAS yg aku tatau apa citer..

eish..nampak nau aku ni tak mengikuti perkembangan..hehe
takpe..puas hati tgk + baca pasal anwar hari ni sebagai hidangan tengahari aku
tapi kan..dalam pada tu..ada jugak 'orang2' yg bercakap MMA (macam2 ada) psl pembebasan anwar ni..hmm takpe la..asalkan anwar dah bebas ..
at least nampak la mahkamah malaysia ni masih ada keadilan..

gi sini utk berita pasal anwar:
Harakah Daily
malaysiakini.com

0 Comments:

Post a Comment

<< Home