Monday, September 27, 2004

Kehilangan

K.Lumpur, 26 September-
Seekor anak kucing telah dijumpai mati di tingkat bawah blok * di sebuah apartment di pinggir Kuala Lumpur. Kucing tersebut hanya berdarah di hidung dengan matanya tertutup rapat.

ergh...yep..that`s the story..kucing yg kaler gelap sikit tu..yg kacau aku mula2 tu.. jatuh bawah! aku dpt berita ni smalam..baru balik dari hantar adik aku ke pudu.
dia dok main kat karpet yg disidai kat balkoni tu..gaknya dia ingat dinding kut..
heh..dh la sebelum aku kuar kol 12 tu dia dok sibok main kat aku..ceh..
aiseh..siyan la plak..tapi tatau nk kata apa laa..kak mah demam malam tadi..heh..

----
aku juga kehilangan suara dan cerita semasa singgah kat rumah dia smalam
heh..so sorry..tatau la what happen!

lagi satu berita kehilangan..
aku kehilangan duit!
yela sebab smalam aku shopping sakan kan..hilang duit..casher amik! ehe

0 Comments:

Post a Comment

<< Home