Friday, September 24, 2004

Makan dan member

haha..jom citer pasal makan lagi
tadi gi breakfast area kol 8.15 camtu la..kira awal tu
kalo tak gi bf kol 8.30
dlm lif, selain aku dan 2 org member..ada sorang puan ni
dia pun nasihat la kami..jgn pi bf after 8.30..
yerla..la ni kat wisma ngan menara dah alert..sape2 yg pi makan bukan pada waktunya kena ambik nama, kena amik gamba pun yer gak
hehe..
dah tu dia kata maybe org sana anto spy ke sini aa..tatau aa

dah tu kak dina suruh tapau..ok la
aku pun tapau meehoon ngan karipap

sebenarnya point aku nak mention kat entry ni ialah
meehoon dia sedap ari ni..hehe

oh ya BTW today kak dina ajak makan burger king pulakk...hehe
----
korang suka makan sorang ke makan ngan member?
kalo makan sorang cepat abeh
kalo makan ngan member bley tau perkembangan semasa
kalo makan sorang sunyi :D
kalo makan ngan member start keje kol 9 haha

sebut bab member ni..ada beberapa org from BDN yg dah menjengah my blog altho i do not giv them the address..ehe
ada incik lobak ngan kak eriy and also incik mizu (fes taim aku baca perkataan ni dr nick dia aku memikirkan dia sebagai pemalu :D)
tapi kak eriy ni (aku tatau umur brp blasah jer panggil kak) aku kenai kut forum kedaikopi dulu..:D
perasaan?

segan pun ada..suka pun ada gak..
aa..nanti kena letak depa punya address here la ek? oo..dulu tak penah lak aku terpk psl ni..
seronok gak ada member macam ni..macam zaman aku aktif IRC dulu

neway thanx guys..
byk member best (^_^)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home