Friday, October 29, 2004

Mat Jan

Dah 2-3 hari tak dapat bukak blog MatJan, hari ni baru buley..itupun lps baca kat blog pakdi. TQ pakdi! hehe
Kalo tak hilang la sumber yang meringankan otak aku ni aa..

Hebat sungguh Mat Jan ekk..selepas entry 'Bukan Orang Biasa' dia tu..terus meletup-letup sampai exceed bandwidth..! haha..

Aku start visit blog ni bila ek..awal tahun ni kut..tak ingat. Tp lps baca journal dia, baru aku start blogging nih :D
Dia ni inspirasi aku cewah..kembang idong pakciK!
Dia ni bakal lawyer, bakal menggegarkan bumi mesia dengan hujah2 yg bernas, menarik dan masuk akal!
Aku suka baca entry dia yg penuh humor tp ada mesej..!
Aku rasa dia ni bijak sbb dia pandai menganalisa sesuatu tanpa amik masa yg lama. Contoh cam citer pasal Senario Lagi kut..tak ingat. tp lps dia tgk citer tu dia kaitkan plak ngan isu semasa. di mana aku yg lembab ni tak terpikir pun camtu..hehe
Lepas tu byk isu2 semasa yg dijadikan entry dengan begitu kreatif skali..heh..

Banyak aku puji kau ari ni Mat Jan..tp aku tak join kelab MJ :D

Jemput datang umah raya ni yer Mat Jan..nanti aku publish web-edition punya

0 Comments:

Post a Comment

<< Home