Tuesday, June 28, 2005

lagu lama

tah apa kene tah taste aku sejak akhir akhir ni
aku suka sangattt dengar lagu lama huhu
sejak si aidil nyanyi 'Nak Dara Rindu' kat konsert AF ke 3 ari tu
bukan aku minat sama itu aidil aa
tp lagunya tu
haha
tah le pesal
lps tu kan kol 5 ke atas kat kl.fm ada lelagu lama
cam suka dengar aa
dan skang tak pepenah aku tukar cenel sinar.fm
tetiba cam terlekat lak kat cenel tu haha
mengong

jom nyanyi ramai2 hehe

Nak Dara Rindu
Di Waktu Malam Bulan Mengambang
Sunyi Damai Damai Sekeliling Ku
Terdengar Nan Sayu Bintang Seribu
Membujuk Rayu Kerna Merindu
Lagu Yang Dulu

Di Waktu Malam Bulan Purnama
Angin Laut Meniup Niup Tenang
Mengatakan Sayang Berlagu Merdu
Bermadah Ayu Lemah Mendayu
Nak Dara Rindu

Tanjung Katung Airnya Biru
Tempat Mandi Nak Dara Jelita
Sama Sekampung Sedangkan Dirindu
Ini Kan Lagi Hai Jauh Di Mata

Tanjung Katung Airnya Biru
Tempat Mandi Nak Dara Jelita
Sama Sekampung Hai Sedang Dirindu
Ini Kan Lagi Hai Jauh Di Mata

lyric from IMNOGMAN
kat blog Op pun ada lagu2 lama huhu

*nanti aku nk letak radio blog gak aa..cambest je
tp bila ye... :-/

0 Comments:

Post a Comment

<< Home