Tuesday, June 01, 2004

hampa

smalam aku hampa.. heh
bas kol 7.15 takde, 7.30 takde akhirnya kol 7.45 baru ada
memang hampeh
tapi takpe sebab mlm nanti aku akan jumpa dia

smalam aku hampa
sebab ramai tak dtg opis..
bosan..opis sunyi sepi
balik sorang sorang
tapi takpe
malam kang ley jumpa dia

rumet aku ckp nk pi pasar malam
yer betul la tu sebab brg dapur dah abeh
n one more thing aku nk beli makanan berbuka
sebab malam ni tak jadi
biasa la org bekerja tak ikut time
on demand basis
org byk kerja memang macam tu
ok takpe
tapi hampa la jugak :(

aku balik rumah naik bas smalam
sampai rumah tgk rumet tgh tido
ok..takpe..tido la..kejap lagi dia bangun kut
hakikatnya aku dah takde selera nk makan
rumetku bangun setelah aku berbuka dengan segelas air
iaitu jam 7.21
aku makan 3 keping roti and that's it
selera makan dah tertutup
mungkin sebab aku hampa
kecewa? hmm..is it another word for 'hampa'?

lepas solat jam 8 dia call..ajak pegi
tapi aku taknak..ke tak boley? taknak dan tak boleh kut
dia tanya dah makan ke? masalahnya aku dah takley makan..takde selera
aku tau dia marah..dia jugak kecewa dan hampa
lepas tu rumet lak ajak gi pasar malam
aku kata aku nk tengok fear factor
aku tau dia kecewa bila dengar aku cakap camtu
kak mah tanya nk pi pasar malam ke nk makan nasi sebab dia nk masak lebih
aku ckp takpe..aku takmo makan
err..tatau kak mah hampa ke kecewa..
bila derang makan nasi..derang ajak aku skali
takley la..:) aku pun gi solat n tido
waktu tu baru jam 9.30 :)

permulaan hari aku kecewa dan hampa
dan kesudahannya aku telah mengecewakan dan menghampakan org lain
two of my closest person
i shouldnt do that..but that`s what happen
i cannot give any specific reason
and still i dont feel like eating something
until this morning
itu pun sebab aku dah habiskan tenaga masa pagi pagi tu

maafkan aku
itu la yg jadi bila harapan aku pada hari tu tinggal harapan jer
aku tak salahkan sape sape
sebab tu aku mintak maaf
adakah moral of the day "we cannot hope"?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home