Monday, August 30, 2004

Seram

//definisi seram dalam 3 situasi berlainan :D

1. Bila duduk seblah puan yati ari tu rasa cam seram..
sebab dia macam garang..sama keadaan masa dia pregnant first time dulu.
oh..rupanya dia pregnant lagi..ok.

2. Seram gak baca email puan roaida..mcm tengah tertekan jer..org dah kawin ni lain ek? ok.

3. seram bila matJan suruh aku bagi url blog aku kat dia..
pergh..ni bebetul seram ni..gelabah aku sekejap
haha..cam nk jumpa mak mentua laks..! ahahhahaha
nanti aa matJan ek..aku letak link ke blog ko dulu baru aku kasitau..ahaks

oho..ari ni dpt MC n doc kasi ubat batuk yg paling power punya..lalok aa pasnih

ohh..bila nk beli kasut la wei..adoi la..

2 Comments:

At 9/01/2004 09:49:00 PM, Anonymous Anonymous said...

MAT JAN:

ha? apasal seram plak?

 
At 9/02/2004 08:22:00 AM, Blogger ViZieR said...

tah la..idol aku mintak address aku..mesti la soram huhuhu

 

Post a Comment

<< Home