Friday, September 03, 2004

7-8-6

aku penah nampak nombor ni dalam lirik lagu Alhamdulillah - Too Phat
apa maksud dia ek?
bagi aku..ni nombor rumah aku..hehe..takyah la tau kat mana
kang peminat fanatik serbu karang..habeh aku..cewah..yer yer jer

aku start dok umah ni akhir tahun 2001..masa tu baru dpt keje..
tatau nk dok mana..blasah jer la..semua tak kenal
masa tu baru pertama kali merasa puasa dan berbuka dgn org asing, first time kenal.
masa tu bebudak umah tu (aku anggap 1st batch) tak berapa ok sgt..ada la sorang dua tu ok..
lepas tu bebudak 1st batch ni dh abeh blajar so 2nd batch masuk..including my roomate of course..:D
aa..mmg best la derang ni..baru rasa dok rumah sewa..baru kenal sumer orang..
2nd batch- su, nadia, kak mah, mas..lps tu alia dan skang ni mirfat, za ngan zarin

yg best sebab ada byk aktiviti yg semua org ada..seronok :D
yela..ni seronok org bujang yer..hehe
awal thn ni kami pi pulau pangkor..lepas tu pegi cameron highlands..
pegi konsert nasyid la..lepas tu main bowling la..tgk movie la
yang pentingnya..masa aku bwk balik jurnal matJan utk baca kt umah..bebudak lain pun terpengaruh..satu rumah tu..haha..lepas abeh baca jurnal dia ada jugak yg rajin nak update bahan MatJan dgn print entry dia kat internet tu..hehehe
//tu la matJan..ko mmg femes kat umah aku...jadi berterimakasihlah kepada aku dgn membelanja aku mkn yer..hehe

bebaru ni aku ada beli UNO, sejenis game kad yg femes masa aku skolah dulu..
ala masa tu ada sale kat OU, aku beli ler..hehe
aku beli senin ari tu..mlm tu (mlm merdeka) main ramai2 sampai kol 2.30 pagi..best siot..haha
smalam main lagi..masa ni la aku rasa cam nk tulis jer citer psl ni kat sini.
rasa selepas ni dah takde la aku nak gebang2 ngan derang lagi..hehe
emm..campor2 lak perasaan aku masa tu..risau+takut+seronok

byk la sumbangan bebudak rumah aku pada aku..mana yg tak terbalas tu Allah saja yg dpt membalasnya..aiseh..sedey ke aku? :)
ni korang kalu nk main UNO secara maya: UNO Card Game
tapi game ni takley nk kuarkan byk byk kad yg sama nombor la..ampeh

0 Comments:

Post a Comment

<< Home